2013(e)ko azaroaren 9(a), larunbata

nire oporrak

NIRE OPORRAK

Uda honetan madrilera joan nintzen nire familiarekin. Ekainaren 12an joan ginen eta ekainaren 25ean itzuli ginen. Madrilean Warnera joan nintzen nire familiarekin autoz. Oso ongi pasatu nuen. 
Uda honetan ni iruñan egon nintzen, nire lagunekin. Iruñan igerilekura joan nintzen eta gozokiak jan nuen. Igerilekuan nire lagunekin jolastu  nintzen eta buelta bat eman genuen.
Ni alconchelera joan nintzen autoz. Igerilekura bizikletaz joan nintzen. Nire familiarekin jan nuen igerilekuan. 

Uda honetan joan nintzen Peñiscolara nire familiarekin. Abuztuaren 12an joan ginen eta abuztua 23an itzuli ginen. Peñiscolan hondartzara eta hotelera joan nintzen ongi pasatu nuen. 
Uda honetan iruñara joan nintzen. Nire lagunekin eta nire familiarekin joan nintzen. Iruñan zinemara joan ginen eta gozokiak jan genuen. Nire laguna eta ni oso ongi pasatu genuen zineman eta pelikula oso dibertigarria zen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina