2013(e)ko azaroaren 26(a), asteartea

Ni Iruñean bizi naiz, Errotxapea auzoan.Ezkaroz kalean bizi naiz laugarren pisuan. Nire etxeatik eskuinetara margo denda bat dago eta ezkerretara azoka bat dago. Nire etxea eskolatik hurbil dago.
Nire eskola La Compasion Escolapios da baino 3 eskola gehiago daude auzoan: Rochapea, Cardenal Ilundain eta Patxi Larrainzar. Niri Maiteminduen parkea eta eskolako parkea asko gustatzen zaizkit.
Nire familia Errotxapean bizi da, Garde kalean eta Marcelo Celayeta etorbidean. Kale asko daude eta bere izena Bernardino Tirapu, Pedro de Alejandria, Anelier, Carmen Baroja Nessi... dira eta denda asko daude: goxoki denda, kinkila denda, arropa denda, fruta denda, okindegia, arraindegia, harategia...
Nire ustez, Errotxapea oso polita da baino nire gusturako handia da.
BOULEVARD DEL ARGA

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina