2013(e)ko azaroaren 18(a), astelehena

NIRE AUZOA

Kaixo! Ni Katia Mena naiz eta nire auzoaren deskribapena egingo dut.

Ni Errotxapean bizi naiz eta oso handia da.Errotxapeak kale asko ditu adibidez :Carmen Baroja Nessi kalea , Bernardino Tirapu kalea , Maiteminduen pasealekua....

Nire ikastetxea La Compasión Escolapios da eta Bernardino kalean dago.
Nire ikastetxearen ondoan goxoki denda bat , zapata denda , parkea , okindegia , supermerkatua eta taberna bat daude .

Niri nire auzoa asko gustatzen zait denda asko , parkeak , kolunpioak , jendea , ikastetxe asko dituelako eta enparantzak ere bai .

Nire uztez Errotxapea oso dibertigarria da jende asko ditu eta .




                                                                                                                             KATIA MENA

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina