2013(e)ko azaroaren 27(a), asteazkena

Nire auzoa

Kaixo!!
Ni Asier naiz eta Errotxapean bizi naiz. Maiteminduen parkean bizi naiz. Oso parke handia eta polita da. Beti jende asko dago parkean, jolasten, txakurra paseatzen, poteatzen...
Errotxapea berria,oso handia eta polita da. Errotxapean gauza asko daude: 3 eskola, 2 eliza, 5 supermerkatua, taberna asko, harategi batzuk, 2 arraindegi, 4 goxoki denda. Kale asko ditu: Marcelo Celayeta, Bernardino Tirapu, Joaquin Beunza, Maiteminduen pasalekua garrantzitxuenak dira. Bernardino Tirapu kalean: eskola bat, denda asko, etxe agentzi bat, goxoki denda, liburu denda daude. Arga ibaiaren ondoan paseo polita eta luzea dago. Jendea txirrindulaz, oinez eta korrika ibiltzen da. Eta ni udan arrantzara joaten naiz.
Errotxapeak dena dauka!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina