2013(e)ko azaroaren 4(a), astelehena

Nire auzoa

                                                           


                                                  NIRE  AUZOA



Ni Jon naiz.Nire auzoa Errotxapea da eta Iruñean dago.
Ni Vidangoz kalean bizi naiz.Nire auzoak gauza asko ditu,adibidez goxoki-dendak,supermerkatuak,fruta-dendak,arraindegiak,botika,liburu-dendak,jantzi-dendak,tabernak eta harategiak.

Nire ikastetxea la Compasion Eskolapios da eta Bernardino Tirapu kalean dago.
Nire auzoak kale asko ditu adibidez:Marcelo Celayeta etorbidea,Pedro Alejandria kalea,Vidangoz kalea,Enparantza gorria,Bernardino Tirapu kalea...

Nire etxearen aurrean haurtzaindegi bat dago,atzeko izkiñan supermerkatu bat etataberna bat,eskuinean harategi bat eta ezkerrean goxoki-denda bat daude.

Nire ustez Errotxapea oso polita,oso zaratatsua eta oso dibertigarria da.
Niri nire auzoa asko gustatzen zait.



























iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina