2013(e)ko azaroaren 25(a), astelehena

NIRE AUZOA

Ni Iruñean bizi naiz, Errotxapea auzoan. Nire etxea Maiteminduen parkean dago. Errotxapean parkeak, eskolak eta igerilekua daude. Ni Compasion Eskolapios eskolara joaten naiz. Eskolapios Bernardino Tirapu kalean dago. Irati futbol zelaia eta AVE Maria kiroldegia Nazario kalean daude. Nire etxeko leihotik Maiteminduen parkea ikusten dut. Behean, nire etxetik eskuinetara Tabernika taberna eta Erdi taberna daude. Ezkerretara garajeko atea, margo tailerra, Barabu taberna, Goxoki denda eta ile- apaindegia daude. Errotxapea auzoan iturriak, parkeak eta banku asko daude. Niri Errotxapea asko gustatzen zait. Txikia eta isila da eta Iruñatik hurbil dago. Nire ustez, Errotxapea auzoa oso ongi dago alde zaharretik hurbil dagoelako.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina