2013(e)ko azaroaren 4(a), astelehena

                                 Nire auzoa

Ni Mikel Serrano naiz .Nire auzoa Errotxapea da . Pedro de Ursua kalean bizi naiz , nire kalea oso txikia dago , goxoki denda , botika bat , okindegi bat eta futbol zelaia bat ditu ondoan .

Nire auzoa oso polita da , handia eta interresgarria .Errotxapeako jendeak  gaztelaniaz eta euskaraz hitzegiten du .

Nire auzoan denda asko daude:goxoki denda , arraindegia , supermekatua , zapata denda , fruta denda , okindegia , harategia , arropa denda , tabernak , botika , liburudendaeta aurrezi kutxa daude.

Nire auzoak kale asko ditu adibidez : Marcelo Celayeta  etorbidea , Bernardino tirapu kalea , maiteminduen pasalekua , emparantza gorria...

Nire ustez Errotxapea polita eta handia da . Gainera, futbol zelai oso polita eta ona du.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina