2013(e)ko urriaren 8(a), asteartea

NIRE OPORRAK

kaixo!! Ni celia naiz eta nire oporrak kontatuko ditut. Uztailaren 8an Alcossebrera joan naiz nire familiarekin. Kotxez joan naiz eta bost ordu kostatzen du bidaiak. Alcossebre herri txiki bat de Peñiscolatik hurbil dago. Egun guztietan hondartzara eta igerilekua joan naiz. Beroa haundia egiten du. Nire aita, nire ahizpa (paula) eta nik arrantza egin dugu. Oso ongi pasatu dut baina oso laster pasatu dira egunak. Hogeian Iruñera itzuli gara eta Abuztuanren hogeita seian nire herrira Uscarrésera joan naiz. Kotxez joan naiz, bidai motza da . Zazpi egun geratu naiz. Uscarresen 2 txakurrekin jolasteu naiz. Primeran pasatu dut. Ibaira joan naiz , ura hotz dago baina berdin da. Margotzeko ere bai. Nire oporrak oso erabateko da. AGUR

 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina