2013(e)ko urriaren 6(a), igandea


NIRE OPORRAK

Ekainaren 5ean Marbellara joan nintzen, nire familiarekin. Bi aste izan nintzen , Marbella hiri bat da . Askotan igerilekuan egoten nintzen . Egunero jantokian jaten genuen . Egun batean beste hiri bat bisitatu nuen eta hondartzara joan nintzen . Nire hotelaren izena Atalaya Parck zen . Mini clubera egunero joaten nintzen eta aktibitate asko egin nuen . Nire amarekin dendak ikusi nituen . Lagun asko egin nuen . Oporrak oso politak izan dira , oso ondo pasatu nuen eta .
                                                                                               
                                  
                                                                                                                                          PAULA

1 iruzkin: