2013(e)ko urriaren 12(a), larunbata

NIRE OPORRAK

Uda honetan joan naiz Londresera, nire amarekin, nire aitarekin eta nier ahizparekin. Uztailaren 1ean joan gara eta Uztailaren 8an itzuli gara. Big Ben bisitatu dut. Oso ongi pasatu dut.

Laredora joan naiz nire lagunarekin eta bere familiarekin. Abuztuaren 8an joan gara eta abuztuaren 15ean itzuli gara. Laredon hondatzara joan naiz.

Zarautzera joan naiz nire lengusinarekin, nire lagunarekin, nire lagunarekin, nire amarekin eta nire aitarekin. Abuztuaren 20an joan gara eta abuztuaren 29an itzuli gara. Zarautzen asko paseatu dut.

Peraltara joan naiz nire lengusinarekin, nire lagunarekin, nire amarekin eta nire aitarekin. Abuztuaren 29an joan gara eta irailaren 8an itzuli gara. Peraltan festak dira eta oso ongi pasatu dut.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina