2013(e)ko urriaren 5(a), larunbata

ANDREAREN OPRRAK

                                           

Ekainaren 20an Pinedara joan nintzen, nire familiarekin. Zazpi egunez izan nintzen. Pineda herri bat da. Egun askotan hondartzan egoten nintzen. Nire anaiarekin hondartzan eta apartamentuan jolastu nuen. Egunero jantokian jaten nuen. Hoteleak igerileku bat zuen. Egun batean, igerilekura joan nintzen. Nire amarekin, aitarekin eta anaiarekin dendak ikusi nituen. Nire gurasoak izozki bat erosi zuten niretzat. Oso dibertigarria izan zen. Barzelonako jolas-parkea ikusi genuen. Salou herriak denda asko ditu. Nire hotelaren izena ingelesa zen(four elements suites da), handia eta polita da. Nire apartamentuak lorategi bat zuen. Belar artifiziala zuen. Oporrak politak izan dira. Oso ondo pasatu dut eta.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina