2018(e)ko otsailaren 1(a), osteguna


HIZTEGIA

Liburu bat idaztea nire xedea da.    Xedea = Objetivo,finalidad, intención.

Soineko polita ikusi nuen eta nire amak esan zidan merkealdietan erosteko. Merkealdiak=Rebajas

Eskolan ziurtagiri bat eman didate. Ziurtagiria=Certificado

Entzun nire eskaera!    Eskaera=Peticion

Nire lagunak aholku onak eman zizkidan.  Aholkua=Consejo

Iruña udalerri bat da.  Udalerri=Municipio

Egoera larrian dago.  Egoera=Situación

Eskaintza ona dago azokan. Eskaintza=Oferta

Saltoki hauek liburuak saltzen dituzte. Saltokia=Tienda

Ze merkea den arropa!  Merkea=Barato

Ze garestia den arropa!   Garestia=Caro

Nire jertseak eman egin du.  Eman egin=Dar de si/ceder

Zapata berriak hondatu dira. Hondatu=Estropear

Abeslari famatuak izenpe bat eman zidan. Izenpea=Firma





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina