2018(e)ko otsailaren 22(a), osteguna


DENBORAZKO PERPAUSAK


1. Jolasten ari zinen eta min hartu duzu.
    Jolasten ari zinenean min hartu duzu.

2. Poltsa irekitzera joan nintzenean, konturatu nintzen giltzak etxean utzi nituela.
    Poltsa irekitzerakoan konturatu nintzen giltzak etxean utzi nituela.

3. Ateari danbateko bat eman zionean, kristala puskatu zen.
    Ateari danbateko bat ematerakoan kristala puskatu zen.

4. Okindegi horretan ogiak egin eta bost minutura saltzen dituzte.
    Okindegi horretan ogiak bezain laster egin saltzen dituzte.

5. Gaztea zaren bitartean aprobetxatu beharko duzu; gero, nahikoa lan!
    Gaztea zarenean aprobetxatu behar duzu, gero, nahikoa lan.

6. Nahi izanez gero, ni erosketak egitera joango naiz. Bitartean zu etxea garbitzen has zaitezke.
    Nik erosketak egiten ditudan bitartean zu etxea garbitzen has zaitezke.

7. Tolosatik eta gero basurde bat atera zitzaigun bidera.
    Tolosatik pasatu ondoren, basurde bat atera zitzaigun bidera.

8. Idazlanak egitea ahazten zait eta gero irakasleak errieta egiten dit.
    Idazlanak egitea ahazten zaidanean irakasleak errieta egiten dit.

9. Zu baino ordu erdi lehenago etorri da Malen.
     Malen, zu baino ordu erdi aurretik etorri da.

10. Baloiaro ostikoa ematen dio eta bere bila joan behar du beti.
      Baloiari ostikoa ematen dion bakoitzean bere bila joan behar du.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina